Sunday 24 February 2013

AURA MINDA PINTAR

AURA MINDA PINTAR
( Produk Aura Minda Pintar adalah hasil gabungan tablet IQ + EQ + SQ & ditambah dengan Perfum Aura Genius
yang dihasilkan oleh ZZ Auralife Sdn.Bhd. Produk ini sesuai untuk digunakan oleh semua peringkat umur.
Formula ini membantu mempertingkatkan kecerdasan minda (IQ), mengimbangi emosi (EQ), konsentrasi & memori )


Terdapat 7 keistimewaan yang pasti anda alami
:: Mencergaskan minda & IQ serta mengatasi tekanan perasaan ::
:: Memberi kesegaran berfikir serta menguatkan daya ingatan ::
:: Memberi kesegaran akibat keletihan & kelesuan ::
:: Mengharmonikan fizikal & mental ::
:: Mengembalikan fungsi organ-organ yang telah lemah ::
:: Membantu meningkatkan penyaluran oksigen ke otak dengan sendirinya &
seterusnya menjadikan minda pintar & positif ::
:: Memberikan minat serta kemahuan untuk belajar ::
(AURA MINDA PINTAR RM60 termasuk Pos)

* Saya sendiri sebagai Pelajar Master UUM telah merasai kesan kehebatan Aura Minda Pintar ini. Dan kini saya teruskan pengambilannya untuk diri saya dan anak-anak kembar saya yang berusia 5tahun. Saya mengambil Aura Minda Pintar bersama Kopi Aura.

No comments:

Post a Comment